دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

میرکاظمی: ارسال لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به مجلس به‌زودی| به‌هیچ وجه کسری بودجه نداریم

  • کد خبر: ۱۴۴۴۴۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
میرکاظمی: ارسال لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به مجلس به‌زودی| به‌هیچ وجه کسری بودجه نداریم
رییس سازمان برنامه و بودجه از ارسال جداول لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس در هفته جاری خبر داد و گفت: لوایح برنامه هفتم و بودجه در کوتاه‌ترین زمان به مجلس ارسال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مسعود میر کاظمی در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها از کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی، اظهار داشت: کسانی که می‌گویند کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی داریم اطلاعاتشان غلط است، به هیچ‌وجه کسری نداریم. امسال اولین سالی است که عملکرد با قانون بودجه تطبیق دارد و ۹۵ درصد تحقق منابع داریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توافق دولت و مجلس برای اینکه ابتدا لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه شود و بعد برنامه توسعه هفتم، گفت: در این باره نوسان داشتیم، البته هر دو لایحه را در کوتاه‌ترین زمان به مجلس ارسال می‌کنیم.

میر کاظمی توضیح داد: لایحه بودجه شرکت‌های دولتی در اول آبان ماه تحویل مجلس شد، اما اعلام وصول نشد؛ همچنین تبصره‌ها، منابع و مصارف را که قرار بود به صورت دو مرحله‌ای تدوین شود را نیز به مجلس ارسال کردیم. جداول لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز این هفته تقدیم مجلس می‌شود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->